menu  
Cena: 90,-
Objednat košík

Živá tvář Erasma Rotterdamského

Autor

Svatoš, Martin , Svatoš, Michal

Pozn.:

obs. řadu textů z díla Erasmova

Nakladatel: Vyšehrad

Místo: Praha

Rok: 1985

Stran: 374

Evid. číslo: 77731

Vazba: kartonová s obálkou

Stav: Velmi dobrý, obálka opotřebovaná

Kniha je u nás skladem

Aukce:

podpis básníka v tiráži, 12x dřevoryt a frontispis J. Václavík, edice Zvěrokruh, České Budějovice 1939, 29 s., brož, drobné skvrny na obálce, dobrý stav


obálka fotomontáží a úprava Mir. Kouřil, scénické fotografie Mir. Hák a Otto Skall, projekční nákresy budov a inscenací M. Kouřil a E.F. Burian, vydal nákladem vlastním E.F. Burian, Praha 1939, pův. brož, 40 s., velmi dobrý stav


orig. sign. suchá jehla před titulem a podpis v impresu Vl. Komárek, 2 orig. fotografie J.Z. a podpis v impresu Jar. Krejčí, výběr 11 dopisů z pařížské korespondence Jana Zrzavého s Johannesem Urzidilem a MUDr. Antonínem Starým z let 1924–1929, doslov sepsali a v impresu se podepsali Ludvík Kundera a Fr. Dvořák, graficky upravil, přebal navrhl a v impresu podepsal Martin Dyrynk, tisk P. Kábrt, vydal Spolek českých bibliofilů, Praha 1998, brož. s obálkou, ex. 379/800, 58 s., výborný stav


Grafika, mapy, plakáty:

litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Litografie

37,7 x 54

Stav: Velmi dobrý

Sign. PD J. Valečka 2004; 84/100


Doporučujeme:

1912, Kamilla Neumannová

souvazba čtyř knih: Lilita a Tribulat Bonhomet, tit. list, iniciály, úvodní dekorace a koncové viněty vše dřevorytem Fr. Kobliha, vyd. Kamilla Neumannová, 1913 a 1912, E. A. Poe: Stín, úvodní a koncové dřevorytem M. Klicman, vyd. K. Neumannová, 1916, inž. J. Kalivoda: Záhady spiritismu, vyd. Volná myšlenka, Praha, nedat.  

Stav: zažloutlé listy, lehce odřená vazba, velmi dobrý stav


2000, Thames and Hudson

Šperk byl jedním z nejúspěšnějších projevů secese. Tato kniha obsahuje životopisy více než 300 návrhářů s návodem k identifikaci, od francouzských mistrů - Vevera, Laliquea a Fouqueta - až po lineární, geometrické návrhy Vídeňanů - Josefa Hoffmanna a Kolomana Mosera. Šperky byly jedním z nejčistších a nejúspěšnějších projevů secese. Svěží vzory se zvířecími a rostlinnými motivy pulzovaly novým životem, ženská figura se osvobozovala a naznačovala dříve skrývanou erotiku.

Stav: Velmi dobrý