menu  
Cena: 100,-
Objednat košík

Jak získávat nové zákazníky (2 svazky)

I. Direct marketing v teorii a praxi; II. Kdy a jak využít přímou reklamu

Autor

Váňa, Petr

Nakladatel: Managment press

Místo: Praha

Rok: 1994

Stran: 130, 130

Evid. číslo: 68850

Vazba: brožovaná

Stav: mírně zažloutlé desky, jinak dobrý

Kniha je u nás skladem

Aukce:

Básně, poznámky z deníku, jevištní poesie, surrealistická experimentace - obálka, titulní list, typografie a dvě surrealistické fotomontáže ve frontispisu a za titulním listem K. Teige, vydal Fr. Borový, Praha 1933, orig. brož, 212s., dobrý stav, obálka při krajích zažloutlá, kraje hřbetu drobně poškozené, za titulem stíny od vložených výstřižků


lept na obálce a frontispise V. Zykmund, vydalo SNKLHU, Praha 1959, 300 výtisků, ruční papír Velké Losiny, 47 s., obálka přeložená, lehce zašpiněná, dobrý stav


dřevoryt ve frontispisu A. Majer, úprava M. Kaláb, 2. sv. ed. Philobiblon, vydal L. Kuncíř, Praha 1926, ex. 41/100, karton. vazba s pův. přebalem, 30s., Van Gelder, velmi dobrý stav


Grafika, mapy, plakáty:

litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Litografie

37,7 x 54

Stav: Velmi dobrý

Sign. PD J. Valečka 2004; 84/100


Doporučujeme:

1987, Tatran

krásně vypravené a bohatě ilustrované vydání Šahrazádiných příběhů / do slovenštiny přeložil, úvodem, poznámkami a komentáři opatřil J. Paulíny

Stav: Velmi dobrý stav obou svazků


2016, Jiří Hořava

Stav: Výborný


1958, Artia

Stav: Obálka v levém dolním rohu na hřbetu krátce natržená, jinak velmi dobrý stav