menu  
Cena: 100,-
Objednat košík

Jak získávat nové zákazníky (2 svazky)

I. Direct marketing v teorii a praxi; II. Kdy a jak využít přímou reklamu

Autor

Váňa, Petr

Nakladatel: Managment press

Místo: Praha

Rok: 1994

Stran: 130, 130

Evid. číslo: 68850

Vazba: brožovaná

Stav: mírně zažloutlé desky, jinak dobrý

Kniha je u nás skladem

Aukce:

fotografická publikace oslavující budování "nového ráje na východě" tzv. Generalgouvernement na území okupovaného Polska, sestavil ve spolupráci  s oddělením Hlavním propagandy H. Gauweiler, vydal Buchverlag Ost, Krakau 1941, polopl. vazba, 207s.,


2 repr. dřevorytu E. Maneta, monogr. překladatele v tiráži A.P. (Arnošt Procházka), vydala Moderní Revue, Praha 1922, ex. 218/250, nestr., polokožená nepůvodní vazba, velmi dobrý stav


frontispis, titul. list, dřevoryt, úprava a návrh ob. Jar. Benda, vše v kubisticko-expresivním stylu, úvobní slovo K. Čapek, vydal Spolek výtvar. umělců Mánes, Praha 1914, 84 s., brož., drobné skvrny na obálce a papíře, dobrý stav


Grafika, mapy, plakáty:

tuš, papír

21 x 21

Stav: velmi dobrý

monogr. PN M 90, autor se zabýval figurální malbou a kresbou, ve volné tvorbě se věnoval tanci a baletu, jeho kresba se vyznačuje jednoduchostí a dynamikou, působil jako malíř a ilustrátor lékařské literatury na Anatomickém ústavu, ilustroval učebnici anatomie


reliéfní tisk, monotyp

35,5 x 27,5

Stav: velmi dobrý

autorský tisk, sign. PD Válek


Autor

Serigrafie

64,8 x 85,5

Stav: Velmi dobrý

Sign. PD Mžyk Josef 1997; 5/23


Doporučujeme:

1987, Arkýř

Stav: Lehce ohmataná obálka, jinak velmi dobrý stav


1982, Mladá fronta

barevné fotomontáže Jurij Rožkov, úvodem předmluva Vl. Remeše o fotomontáži, verše J. Taufer

Stav: Velmi dobrý


1993, Národní galerie

Stav: Velmi dobrý; lehce pomačkané růžky