menu  
Cena: 100,-
Objednat košík

Jak získávat nové zákazníky (2 svazky)

I. Direct marketing v teorii a praxi; II. Kdy a jak využít přímou reklamu

Autor

Váňa, Petr

Nakladatel: Managment press

Místo: Praha

Rok: 1994

Stran: 130, 130

Evid. číslo: 68850

Vazba: brožovaná

Stav: mírně zažloutlé desky, jinak dobrý

Kniha je u nás skladem

Aukce:

podpis Otokar Fischer, ed. Aventinum, vydal O. Štorch-Marien, Praha 1923, ex 263/650, 40 s., brožovaná, okraje desek otřepené a vybledlé

 


podpis a věnování autora Zd. Kalistovi, obálka a frontispic František Tichý, vydalo Družstvo moravského kola spisovatelů, Brno 1946, 100 s., desky mírně vybledlé a zašlé


přeložil O. F. Babler, dřevoryty Rudolf Michalik, ed. Hlasy, vydal O.F.Babler, Olomouc 1932, ex. 428/550, brož., 58 s., desky mírně zašlé, vazba lehce opotřebená


Grafika, mapy, plakáty:

serigrafie

34,5 x 49,5

Stav: velmi dobrý

sign. PD Marko Čermák, č. 85/100, vytvořeno exkluzivně pro Galerii Vltavín a Galerii 33


reliéfní tisk, monotyp

35,5 x 27,5

Stav: velmi dobrý

autorský tisk, sign. PD Válek


reliéfní tisk, monotyp

27 x 17,5

Stav: velmi dobrý

autorský tisk, sign. PD Válek


Doporučujeme:

1958, Československý spisovatel

Stav: Zachovalý stav, vodní mapy na obálce


1987, Arkýř

Stav: Lehce ohmataná obálka, jinak velmi dobrý stav


2004, Paseka

Stav: Velmi velmi dobrý