menu  
Cena: 100,-
Objednat košík

Jak získávat nové zákazníky (2 svazky)

I. Direct marketing v teorii a praxi; II. Kdy a jak využít přímou reklamu

Autor

Váňa, Petr

Nakladatel: Managment press

Místo: Praha

Rok: 1994

Stran: 130, 130

Evid. číslo: 68850

Vazba: brožovaná

Stav: mírně zažloutlé desky, jinak dobrý

Kniha je u nás skladem

Aukce:

zakázaný katalog k zakázané výstavě, koncepce a texty Věra Linhartová a František Šmejkal, ob. a úprava J. Istler, obs. reprod. děl: Šíma, Štyrský, Toyen, Muzika, Janoušek, Wachsmann, Sychra, Makovský, Tikal, Sklenář, Istler, Medek, Lacina, Teige a E. Medková, vyd. Alšova jihočeská galerie, Hluboká nad Vltavou, 1964, obs. též seznam vyst. obrazů a plastik, pův. brož, obálka na hřbetu a při okrajích lehce poškozená, dobrý stav


orig. sign. tušová kresba v patitulu, sign. litografie ve frontispisu, sign. dřevoryt v příloze, dřevoryt na obálce a grafická úprava C. Bouda, vydal Václav Petr, Praha 1949, 73+72 s., plpl. vazba s obálkou, natržená předsádka, jinak výborný stav knihy, obálka lehce zašpiněná, zašlá, na hřbetu v horní části lehce poškozená


podpis autora před patitulem, úprava a ilustrace Fr. Vik, 11. sv. edice Atlantis, vydal Jan V. Pojar, Brno 1931, vytiskli Kryl a Scotti, ex. 39/350, 74 s., polopergamen. převazba s ochranným pozdrem, velmi dobrý stav


Grafika, mapy, plakáty:

lept

13,9 x 8,9

Stav: velmi dobrý

sign. DU Oldřich Kulhánek 87


litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Doporučujeme:

1945, Václav Petr

Obsahuje 6 litografií Jos. Lieslera.

Stav: Dobrý, vazba lehce opotřebovaná, listy při krajích pokrčené a některé uvolněné


1889, Baumgärtel

Stav: Zachovalý, vazba poškozená


1999, Gema Art

Stav: Velmi dobrý