menu  
Cena: 300,-
Objednat košík

Firemní Styl v České republice! / Corporate Identity in the Czech Republic * CI.CZ 1990 - 2007

Autor

Záruba, Alan , Richtr, Michal

Pozn.:

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo. Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů

Typograf: Machek Tomáš

Nakladatel: Ogilvy CID

Místo: Praha

Rok: 2008

Stran: 234

Evid. číslo: 63694

Vazba: brožovaná

Stav: Velmi dobrý, desky prohnuté

Kniha je u nás skladem

Grafika, mapy, plakáty:

litografie

10,5 x 13,3

Stav: velmi dobrý

sign. PD Jiří Slíva č. 35/50


lept

21,2 x 14,7

Stav: velmi dobrý

sign. PD P. Klúčik 1995, autorský tisk


Litografie

37,7 x 54

Stav: Velmi dobrý

Sign. PD J. Valečka 2004; 84/100


Doporučujeme:

1946, Umělecká beseda

Stav: Dobrý, rozlepená vazba, obálka opotřebovaná


2003, Egon Schiele Art Centrum

Stav: Výborný


1988, Odeon

Stav: Velmi dobrý stav knihy; nepatrně opotřebené hrany desek, obálka lehce na hřbetě pokrčená